4 Mart 2013 Pazartesi

Geceyi Dukan Paklar

Malumunuz bu dietle yatıp bu dietle uyanıyoruz, gecenin 1'inde tarifleri karıştırırken dukansı irmik helvası bana bir hello dedi, git mutfağa bir dene bak pişman olmazsın dedi sanki.

Malzemelerde hazır evde var iken, üşenmedim denedim.

2 yemek Kaşığı Sıvı Yağ(aylardır herşeyi sıfır yağ ile pişiriyorum, dolayısı ile nasıl zor geldi o 2 yemek kaşığı dökmek:)

Güzel bir tava lazım teflon

Tatlandırıcı,tarçın ve 1,5 su bardağı yağsız süt

6 yemek kaşığı yulaf kepeği

Yapılışı: 2 yemek kaşığı yağı tavaya dökelim, biraz kızsın bize, sonra 6 yemek kaşığı yulaf kepeği eklensin, hafif koyulaşıp taneler şeklinde ayrılana kadar kavrulsunlar, karıştırılsınlar, sonra süt ve tatlandırı eklensin, yulaf kepeği sütü iyice çeksin, iyice karışsın ve ta ta taam, dukansı tatlıcık hazır!

Üzerine tarçın dökünce ben helvayım diyor adeta, gece olması sebebi ile tadına bakıp, yarına sakladım hakkımı, bence denemeye değer, şimdiden afiyet olsun.
 

Hiç yorum yok: