17 Ekim 2013 Perşembe

Yağmurlu Gün Postu vs Kurban Postu

Bol koşuşturmacalı günler arasından, hatta aylar arasından Merhaba!
Hergün aklımda olan ve vakit ayıramadığım blog'uma bugün uzun zaman sonra Merhaba diyebildim.
Hem kurban bayramı tatilinden hem de havanın yağmurlu olmasından sebep, bir boşluk bulup kendi tasarımımla kullandığım bir kombini sizinle paylaşmak istedim.
Bayramın 1.günü adeta bahar, yaz sıcaklığı hakim iken, birgün sonrası hemen gelsin çizmeler, gelsin botlar, gelsin deri ceketler!
Botlarım "Deichmann"dan Catwalk markasından, parlak leggings ve "Saver Skirt" ise "yeljo2b'den, instagramdan takibe alabilirsiniz, benim tasarımını yaptığımın bir çok ürüne buradan ulaşabilirsiniz, tayt üzerine tercih ettiğim "Saver Skirt" ise bir diğer tasarımım, tamamı tül ve astarı yok, her iki yanı tamamen yırtmaç, yazın ve kışın harika kombinlerin bana göre baş parçası, yazın kısa eteklerin üzerine, kışın ise tayt yada etekler ile dilediğiniz gibi koımbinler yapabilirsiniz.

Yine bu sene vazgeçilmezimiz deri parçalar, etekler, ceketler, taytlar oldukça öne çıkıyor, özellikle midi boy deri etekleri sıkça göreceğiz vitrinlerde.
Deri ceket ve parlak legging ve "Saver Skirt" ile kombinlediğim "To Be Saver Outfit".
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, umarım arayı açmam.
Umuyorum :)

Hiç yorum yok: